FAQ
Her på siden kan du læse om vores ofte stillede spørgsmål omkring:
Ordre - Der er sket noget med min ordre
Hvordan finder jeg det rigtige batteri
Returnering
Forsendelse / Levering
Hvis vi har sendt forkert vare skal du tage et billede af pakken/produktet, samt skrive dit ordrenummer og sende det til vores mail. Når vi har mailen, finder vi hurtigt en løsning.
Hvis dit batteri ikke oplades, bedes du kontakte os ved at sende en mail til info@batterystore.dk og beskrive problemet. Det vil være til stor hjælp, hvis du også kan vedhæfte billeder af fejlen eller endda en video. På denne måde kan vi bedre vurdere situationen og give dig den nødvendige vejledning om, hvad der skal gøres.
Hvis din varer er gået i stykker, kontakter du os ved at sende en mail til info@batterystore.dk og beskrive problemet. Det ville være til stor hjælp, hvis du kunne vedhæfte billeder af fejlen eller endda en video. På den måde kan vi bedre vurdere situationen og vejlede dig om, hvad der skal gøres. Hvis din kasse er gået i stykker, når du henter din pakke, skal du nægte at tage imod den, så kan vi sende en ny til dig.
Du har 2 års reklamationsret i henhold til købeloven, omfattende fabrikations- og materialefejl, der konstateres ved varens/produktets normale anvendelse. For alle varer (herunder varer med begrænset holdbarhed) gælder det, at almindeligt slid ikke er en mangel i købelovens forstand, selvom nedslidning kan indtræde inden udløbet af de 2 års reklamationsret – dette gælder bl.a batterier.
Vi anbefaler dog at læse hele beskrivelsen inde i vores handelsbetingelser. Find det her
Den mest effektive måde at dokumentere de fejl, du oplever, er ved at lave en video, hvor du demonstrerer problemet. Hvis dette ikke er muligt, kan du tage billeder af fejlen og give en detaljeret beskrivelse af, hvad problemet indebærer.
Hvis du ønsker at returnere dit køb, men allerede har kasseret emballagen, kan vi desværre ikke hjælpe dig. Vi anbefaler derfor at beholde det originale emballage, indtil du er fuldstændig sikker på, at du ønsker at beholde produktet.
Hvis varen er defekt, og du har smidt den originale emballage ud, vil vi stadig acceptere returneringen af produktet uden emballage.
Start med at kigge bag på computeren
For at finde det korrekte computer batteri, så skal du kende det originale batteris spare part nummer. Det hedder som oftest 6 cifre og slutter på -001 . Som for eksempel "Replace with HP SPARE 756743-001". Dette skriver du i vores søgefelt på hjemmesiden, hvis det er et batteri vi forhandler. Finder du det ikke efter at have søgt på det, så kontakt vores kundeservice, så vil vi prøve at hjælpe dig med at finde den.
Du kan nemt finde det rigtige batteri ved at kigge på mærke og model nr fra det originale batteri f.eks. Samsung ES-65. Dette skal du så indtaste i vores søgefelt på vores hjemmeside. Hvis der ikke vises noget, kan du skrive en mail til os omkring disse informationer, så vil vi gerne kigge på det. Vores mail er info@batterystore.dk
For at finde det korrekte batteri, er det bedst at søge ud fra batteriets model- eller partnummer. Hos Nokia hedder dette for eksempel "BL-5C" eller "BL-4U".
For at finde det korrekte batteri, er det bedst at søge ud fra batteriets model- eller partnummer. Hos DORO hedder dette for eksempel "DBC-800A" eller "BDA-2000A". Dette vil stå skrevet på det originale batteri.
Dette skal du skrive i vores søgefelt, hvis der ikke kommer noget op, kan du også sende informationerne til os, så vil vi kigge på det. Vores mail er info@batterystore.dk
Det plejer at stå på undersiden af batteriet. Her kan du både finde model og serienummer. Når du køber Dyson V8, skal du være opmærksom på at enten serienummer eller beslag er korrekt. Du kan læse mere inde på Dyson V8 batteri.
Det plejer at stå på undersiden ved hjulet. Ofte hedder de iRobot Roomba også et 3 cifret nr. f.eks. Irobot Roomba 500.
Ved fortrydelse skal du skrive en mail til os med dit ordrenr. og modtage en bekræftelse per mail fra os før du sender varen retur.
Du kan vælge at booke returfragten gennem vores returportal via nedenstående link. Husk at læse om varen stand her, inden du sender.
Hvis din ordre ikke er sendt endnu, kan du skrive en mail eller ringe ind, hvis du ønsker at annullere din ordre(Husk at skrive ordrenr. i mailen).
Når bestillingen er gennemført, er det ikke muligt at ændre en vare eller tilføje en vare til ordren. Hvis du har bestilt en forkert vare, kan du i stedet annullere varen eller hele ordren hvis ikke den allerede er sendt.
Hvis din ordre ikke er sendt endnu, kan du ændre din adresse ved at skrive en mail eller ringe ind.(Husk at skrive ordrenr. i mailen)
Sådan gør du
Når du har fundet de varer, som du ønsker at købe, skal du gå til kurven. I kurven vil du se at fragten er 35 kr. Dette laver du om, når du går videre til kassen. Ved kassen skriver du dine informationer, og vælger hvilken forsendelse du vil have. Her vælger du gratis afhentning i Odense.
Når din ordre er afsendt, får du tilsendt et trackingnummer, hvor du kan se, hvor langt din pakke er.
Ja. Du kan indlevere varen i tidsrummet fra 9-14 mandag-torsdag og fredag fra 9-12
Du kan vælge GLS hos os.
Her kan du vælge mellem: GLS pakkeshop, GLS levering til privatadresse og GLS levering til arbejdsplads(Husk dette skal være en erhvervsadresse)
Du kan også vælge afhentning ved Batterystore, du kan læse mere her omkring, hvordan du vælger afhentning.
- Hvis alle dine produkter er på lager og du bestiller inden 12, så bliver pakken sendt samme dag.
- Hvis der står fjernlager (5-7 hverdages levering), så bliver det sendt når vi har produktet på lager, typisk er det 5-7 hverdage der går. (weekenden tælles ikke med).
- Hvis der står ikke på lager, kan du skrive en mail til os, for at høre om, hvornår det kommer på lager igen. Du kan kontakte os her: info@batterystore.dk
• Du kan følge din pakke via Track&Trace linket i mailen“Din pakke fra Batterystore er på vej til dig”
• Hvis varen ikke er ankommet til forventet tid, kontakt venligst transportøren for nærmere information.
Hvis din ordre ikke er sendt endnu, kan du skrive en mail eller ringe ind omkring ændring af din adresse.(Husk at skrive ordrenr. i mailen)